Enkele weken voor het retreat ontvang je een mail met daarin alle informatie die je nodig hebt om deel te nemen
Natuurlijk zijn we bereikbaar als je nog vragen hebt om te stellen voor je aanmelding. Hieronder vind je een contactformulier. Laat je e-mail en/of telefoonnummer achter en we nemen binnen 48 uur contact met je op.
Door het aanschaffen van deze upgrade kun je met een eigen camper/caravan komen in plaats van met een tent.
Het is toegestaan met meerdere deelnemers in de camper/caravan te slapen, je hebt dan één upgrade nodig per camper/caravan.
Let op! Je hebt eerst een regulier tent-ticket nodig voor je een upgrade kunt aanschaffen.
Het programma van het retreat eindigt op zondag voor het avondeten. Het is je vrij om nog te blijven slapen, dit is op eigen gelegenheid. Je vertrekt maandag uiterlijk om 11.00.
In de upgrade zit deelname aan het retreat niet inbegrepen. Je hebt dus los een tent-ticket nodig om toegang te krijgen tot het retreat.
Kom je bijvoorbeeld met 3 personen in een camper? Dan schaf je het volgende aan:
3 x Tent-ticket
1 x Camper-upgrade
In de upgrade zit geen camper/caravan inbegrepen. Deze dien je dus zelf mee te brengen. De plekken zijn geschikt voor campers/caravans van maximaal 6 meter.
Naast je tent is het ook handig om een luchtbed of matje en een kussen en deken/slaapzak mee te brengen.
De plekken hebben stroomaansluitingen, hiervoor heb je wel een verlengsnoer en campingstekker nodig.
Daarnaast neem je natuurlijk je kleding, persoonlijke spullen, verzorgingsproducten en andere spullen mee.
Het is niet nodig om om borden, bestek, glazen of mokken mee te brengen. De spullen voor de workshops en een yogatje, meditatiekussen en andere materialen zijn aanwezig op de locatie.
Je neemt je eigen handdoeken mee van huis. Denk in ieder geval aan een douchehanddoek, een zwemhanddoek en eventueel een extra voor als het gaat regenen.
Wij behouden het recht tot wijzigingen in het programma van het retreat. In geval van uitval van een leverancier, facilitator, docent of locatie doen wij ons uiterste best om passende vervanging te verzorgen.
Mocht dit niet lukken hebben deelnemers recht op restitutie van dit onderdeel/deze onderdelen.
Wijzigingen worden altijd zo snel mogelijk gecommuniceerd met deelnemers.
Door het aanschaffen van een ticket in de webshop van Orenda is inschrijving bevestigd. Pas als de betaling door ons is ontvangen, is deze definitief.
Betaling in de webshop verloopt via Mollie Payments en is te voldoen middels iDeal, PayPal, Bancontact en SEPA overboeking.
Na ontvangst van je betaling ontvangt je direct een bevestigingsmail. Via hetzelfde e-mailadres ontvangt je vanaf dan updates over het retreat.
Indien de betaling niet binnen 24 uur na aanschaf van het product in de webshop (alsnog) wordt voldaan behouden wij het recht om de plek opnieuw aan te bieden. Hiermee vervalt het recht op betaling niet maar gelden de annuleringsvoorwaarden die op dat moment van toepassing zijn.
De prijs die is weergegeven op de website is de prijs exclusief de verrekening van eventuele acties of kortingen.
Prijs voor deelname is inclusief alle in de alinea hierboven genoemde onderdelen. Hier komen, tenzij anders vermeld, geen overige kosten bij.
Genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Voor zakelijke klanten is het mogelijk een factuur te krijgen, geef dit aan bij de aanmelding.
Op dit retreat zijn de Algemene Voorwaarden van Orenda van toepassing. Hieronder zetten we de belangrijkste punten daaruit op een rijtje.
In het geval van overmacht of een oorzaak buiten onze schuld, behouden wij het recht om het retreat te alle tijden te annulering.
Bijvoorbeeld als een locatie een dubbele boeking heeft aangenomen en wij niet tijdig een vervangende locatie kunnen vinden, in geval van door de overheid opgelegde coronamaatregelen of als het niet verantwoord is het retreat door te laten gaan in verband met extreme weersomstandigheden.
Mocht het onverhoopt gebeuren dat er niet genoeg aanmeldingen binnen zijn gekomen om het retreat door te laten gaan, behouden we eveneens het recht om te annuleren. Uiteraard doen we er alles aan om dit te voorkomen. Als het echt niet anders kan weet je dit altijd uiterlijk 14 dagen voor aanvang van het retreat.
Als er een onderdeel van het programma niet door kan gaan zullen we altijd ons best doen om hier passende vervanging voor te regelen.
Bijvoorbeeld als een buitenactiviteit niet door kan gaan door het weer of als een facilitator of docent uitvalt.
In geval van (gedeeltelijke) uitval van een retreat betalen we de hier reeds voor betaalde kosten binnen uiterlijk 30 dagen terug.
Na bevestiging en betaling van het retreat gelden de volgende annuleringsvoorwaarden voor deelnemers.
Annulering tot 90 dagen voor het retreat: 90% restitutie
Annulering 90 tot 60 dagen voor het retreat: 60% restitutie
Annulering 60 tot 30 dagen voor het retreat: 40% restitutie
Annulering 14 tot 30 dagen voor het retreat: 20% restitutie
Annulering 7 tot 14 dagen voor het retreat: 10% restitutie
Annulering 7 dagen voor het retreat tot aanvang van het retreat: geen restitutie
Wij behouden het recht tot wijzigingen in het programma van het retreat. In geval van uitval van een leverancier, facilitator, docent of locatie doen wij ons uiterste best om passende vervanging te verzorgen.
Mocht dit niet lukken hebben deelnemers recht op restitutie van dit onderdeel/deze onderdelen.
Wijzigingen worden altijd zo snel mogelijk gecommuniceerd met deelnemers.
In geval van slecht weer hebben we de mogelijkheid om de workshops en activiteiten te verplaatsen naar de Boskapel. Deze prachtige ceremonieruimte op het Nirwanaveld is sfeervol, warm en droog.
Daarnaast zijn er grote strechtenten op het terrein geplaatst die de picknicktafels overdekken, waardoor we ook met lichte tot matige regen buiten kunnen eten.
De activiteiten die echt niet door kunnen gaan worden verschoven of vervangen.